به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان ،در این نشست، گزارشی از اقدامات، برنامهها و عملکرد ادارهکل ورزش و جوانان استان در حوزههای مختلف ارائه و موضوعات مرتبط با بهبود فرآیندها، ارتقای پاسخگویی، رعایت ضوابط قانونی و افزایش رضایتمندی جامعه هدف مورد بررسی قرار گرفت.
کتابی در این جلسه با قدردانی از اقدامات صورتگرفته در ادارهکل ورزش و جوانان استان همدان اظهار کرد: این ادارهکل در ارزیابیهای نهاد ریاست جمهوری موفق به کسب رتبه برتر کشور در رضایت مندی مردم در بین ادارات ورزش و جوانان شده است که نشاندهنده تلاش مجموعه مدیریتی و کارکنان آن است.
وی افزود: کار شما امسال بسیار سخت تر شده و حفظ این جایگاه بسیار مهم تر است.
کتابی با بیان اینکه هدف دولت چهاردهم افزایش رضایت مندی مردمی در دستگاههای اجرای است؛ تصريح کرد: البته در کنار این موفقیتها، نقاط ضعفی نیز وجود دارد که باید با نگاه کارشناسی و در سال جدید زمان ممکن برطرف شود.
علی حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز در این نشست با اشاره به نقاط قوت و ضعف موجود گفت: کسب رتبههای متعدد در ارزیابیها، نشاندهنده تلاش همکاران و ظرفیت بالای مجموعه است، اما واقعیت این است که حفظ این جایگاه و جلب رضایتمندی مردمی، کاری بسیار سختتر و نیازمند تلاش مستمر، اصلاح فرآیندها و پاسخگویی دقیقتر به مطالبات جامعه هدف است.
وی با اشاره به نتایج ارزیابیها افزود: در بسیاری از شاخصها از جمله ورزش همگانی، ورزش بانوان، ورزش قهرمانی، توسعه زیرساختها، پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸؛ حوزه روابط عمومی، پژوهش و همچنین برنامههای مرتبط با جوانان و جوانی جمعیت، استان همدان از جایگاه بالایی در سطح کشور برخوردار است؛ با این حال، تداوم این روند مطلوب مستلزم تقویت نقاط قوت، شناسایی دقیق کاستیها و تلاش مضاعف برای پاسخگویی مؤثر به مطالبات مردمی است.
در پایان این جلسه، بر تداوم برگزاری نشستهای نظارتی و کارشناسی با هدف بهبود کیفیت خدماترسانی و تحقق اهداف کلان نظام اداری استان تأکید شد.